header

lunes, 22 de agosto de 2011

FRENTE DE IRA

Frente de Ira is a Venezuelan old school hardcore band that was started playing back in 2007. There have been quite a few changes when it comes to the name and band members but nowadays they are more cohesive and released an album. Not only I like their music for the sake of it, but they happen to be my friends too. With upcoming gigs in Colombia and Argentina, they decided to play in several places as some sort of farewell party and they went to my town and played in my favorite place: Living Bar.

Frente de Ira es una banda venezolana de Harcore vieja escuela que empezó a tocar en el 2007. Han habido unos cuantos cambios en lo que se refiere al nombre y a los miembros de la banda pero hoy en dia están mas cohesionados y lanzaron un album. No solo me gusta su música porque si, sino que también son mis amigos. Con tokes venideros en Colombia y Argentina, ellos decidieron tocar en varios lugar como parte de una casi fiesta de despedida -en plural- y fueron a mi ciudad y tocaron en mi lugar favorito: Living Bar

here are some pics/ algunas fotos:
gaby y yo
I wanted to post an outfit pic but Im too shy to pose like blogger so I take pics with my friends instead. This is Gaby./ Me queria tomar una foto de mi outfit pero soy muy timida para posar como una blogger asi que en vez de eso me tomo fotos con mis amigos. Esta es Gaby.
vampi
Jose (FRENTE DE IRA)
guys
ME, Yergly (REPRESION), Paje (FRENTE DE IRA)
fdira

fdira3

fdira2

fdira5

fdira4

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...